Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2007 12:42 - Началото
Автор: bgl Категория: Други   
Прочетен: 789 Коментари: 1 Гласове:
0



Ново предизвикателство ново начало дълго се колебах имам ли нужда от подобен тип изяви и като се замислих не е лошо човек да има и нещо такова а колкото до това дали ще бъда четен или не то мисля че зависи от мен и от хората четящи такъв тип информация . Страшното мина регистрациите настройките и разните там човъркания сега идва ред на писането и на критиките по лесното според мен. За сега не съм се категоризирал защото не знам на къде ще ме избие музата но има време и за това. От мен за сега толкова .


Тагове:   Началото,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. roksolana - :)
06.11.2007 14:00
От мен - едно менче вода и китка здравец - за сполука! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bgl
Категория: Други
Прочетен: 120196
Постинги: 103
Коментари: 52
Гласове: 239
Архив